Eylul58 Mommm444 Kimi veriyor kimi vermiyor ama bizim hastane evden çok uzakta, her ayrıntıyı düşünüp hazırlıyorum çantamızı fazla olsun eksik olmasın😊
Mom8 Mommm444 canım kendine sıcak su torbası, süt yapan çaylardan ve bir pijama takımı daha ekle bebeğede alt açma bezi ve biberon ekle süt sağma makinen varsa onuda ekle
AnneyimNehir Kesinlikle Mama ve biberon koymalısın. Ilk gün sütüm gelmedi . Yavrum artık ağlaya ağlaya bayılıyordu açlıktan Hem meme ye tuttum sütüm gelsin diye hemde mama verdik biberonla. Doktor da verelim sarılık olur dedi
Mommm444 AnneyimNehir mama veririm tabiki gerekirse bizim hastanemiz avmnin yanında diğer yanında da benzinlik var çok şükür herşey etrafımızda inş gerekmez ama 😂
Burcinisp88 Mommm444 aynen koyun gerek yok zaten yeterince hastaneleri zengin ediyoruz. Toka da unutmayın 😀
34_21_23 Mommm444 yani normal pijama takımı dimi. Ben lohusa takımlarını sevmiyorum normal düğmeli pijama takımı düşünüyorum pijama altı sorun olmaz dimi sezaryen olsa dikiş falan olur diye bilemedim.
Mommm444 34_21_23 bende lohusa takımlarını sevmiyorum ve gereksiz pahalı fotoğraf çekimi de olmıcak bizbize bikaç foto çekeriz anı niyetine lcwnin pijamasından aldım lastik kısmı sıkı değil bide trendyoldan aldım onun da yine lastik kısmı iyidi
Mommm444 34_21_23 https://ty.gl/gwhewddgk https://ty.gl/58urqkj Linkledim☺️ Bide ayrı olarak bunu aldım kumaşı yumuşacık yıkadım çekmede yapmıyo artık eve gelincede bunu giyerim https://ty.gl/mgfil8v