Umutluanneee48 Hiranurecrin günümde yapicam canım 9 şubatta. 10 şubat esimin doğum günü insallah ona en guzel hediyeyi vericem
Hiranurecrin Umutluanneee48 inşallah canım .Söylediklerine bakarsak .gebelik belirtileri ama bazen öyle olmiyabiliyo. INŞALLAH olamazsın canım 😊
menesse Benim de az kaldi sanırım 10unda adet görürüm diye umuyorum. Ama bu ay bebiş olmaz sanırım çünkü bu ay pek bebiş çalışması olmadı 15 gündür annemdeyim 1 hafta daha kalıp dönücem☺ benim umutlar yine 1 ay sonrasına ertelendi
dilaraemral Gzmkk bende adetime 2 gun varken öğrenmiştim hamileligimi,çok silik bir çizgi çıkmıştı öğrenebilirsin ama erken gebelik testini öneririm
Mom050 Denizesin gebelik oluşsa da o regl belirtileri oluyormuş bazısında benim de 3ünde olmam gerekiyordu hem öncesinde hem sonrasında düne kadar her an aha geldi modunda oluyorum :)
Denizesin Denizesin yapmadım geçen ay 9 ay gecikti bu ay da öle olur belki hiç gebelik belirtisi yok regli olcak gibiyim
Mom050 Denizesin ben regle 5 gün kala leke gördüm 2 gün kala evde idrar testi yapıp 2.çizgiyi gördüm orta silik derecede. Kan verdim değerim 52 çıktı ama doktor reglim geçmediği için çok erken olduğu için kesin bir şey söylemedi. Ben de tekrar baktırmadım reglin geçmesini beklemeye karar verdim salı günü randevum var inşallah hayırlı haberler alırım
Mom050 Denizesin 3ünde olmam gerekiyordu normalde düzenlidir ama gecikti olmadım henüz ama 10 gündür falan regl olacak gibi hissediyorum :)
Bebegiminannesi_ Denizesin amin inşallah kuzum çok istedimiz zaman da olmuyor onu anladım ama inşallah olur❤️
frezyaaaa Benimde 9′unda adet olmam gerekiyor,kasıklarımda batma var bu sabah erken gebelik testi yaptım ama negatif inşallah geç döllenmedir 🤐
frezyaaaa Denizesin yeni başladık aslında ilk aylardan hemen olmayabilir biliyorum ama yine de pozitif görmek için heycanlanıyor insan
Burcu4135 frezyaaaa niye olmasın ilk denedığımız ay kaldım hamıle. İçinizi karartmayın ama cok da dusunmeyın bende kalamam ılk ay dıye dusunup stres yapmamıstım :)
Denizesin menesse belli olmuyor canm ne zmanadr forumlara bakıyorum hiç beklemedigim zaman okuyir diyorlar.doktora gittin mi