Ozzzzz_ benim hiç gecikmezdi geçen ay 9 ay gecikti bu ay da 2 gün gecikti tüm regli belirtilerin var şimdi olcakmisim gibi karnım ağrıyor 16 ay oldu hamilelik hiç olusmadi doktora da sorun yok dedi bilmiyorum çok ümitli değilim sanki adet olcakmisim gibi ağrı var