Buistebirannelikvar Kızlar mide yanması için doğal yöntemler uygulayan var mı? Varsa paylaşır mısınız?
Glsmyldz09 Buistebirannelikvar sade soda ve şekersiz limonatayı karıştırıp içiyorum canım iyi geliyo baya gazı da atıyo
Mlsa2530 Buistebirannelikvar bana ayva çok iyi gelmişti yemekler den sonra bir dilim yedim 13.haftaya kadar bastırıyordu yanmayı
Buistebirannelikvar Merve8494 sürekli elma, muz tüketiyorum zaten. Sanırım reflüm var doktorum da öyle dedi. Maden suyu iyi gelir mi peki onu da okumuştum
Dilem_0301 Buistebirannelikvar benim miğde yanmama bir tek maden suyu iyi geliyor. Kola gibi boğazından geçerken serinletiyor resmen bu kadar seveceğimi hiç bilmezdim maden suyunu 😂🙈
Merve8494 Buistebirannelikvar içebilirsin iyi gelir kaç haftaliksin 6 7 aylık falansan doktorun ilaç verebiliyor ben ilaç kullanıyorum çok rahatladım
Eliy Bende elma/süt/yoğurt gibi doğal yollardan denedim olmadı. Beni kendime getiren doktorumun yazdıgı prilam dr hapı cok cok iyi geldi. Hem yanma hem bulantı yok oldu
Buistebirannelikvar Eliy prilam birkaç kez içtim ama bende aşırı uyku hali yapınca bıraktım kusmam yok sadece bulantım var, ama mide yanması bulantıdan beter benim için 😔
Eliy Buistebirannelikvar anladim evet uyku yapiyor 😞 gecmis olsun efendim insallah cözüm bulabilirsin🙏🏻
Eprengarenk Buistebirannelikvar prilam mı doğru şekilde kullanmak önemli eğer gece yatmadan önce içerseniz hem rahat uyur gem gün içinde uykunuz gelmez mideniz yanmaz ve bulanmaz
Buistebirannelikvar Ve daha 8.haftadayım doktorum reflü olabilir dedi gerçi bu haftada da mide yanması yaşayan arkadaşlar var artık reflü mü, gebelikten mi bilemiyorum
Gizem8692 Buistebirannelikvar canım benim de reflüm var gebelikte çok daha artıyormuş şu an 18 haftalığım yeni yeni geçti, prilam bana hiç fayda etmedi lansor kullandım o biraz hafifletti. Bir de yudum yudum soğuk süt içiyordum geceleri.
Buistebirannelikvar Gizem8692 daha önceden reflüm vardı ilaç kullanmıştım gebe olana kadar reflü yü unutmuştum kabus geri döndü 😅
FasulyeveAnnesi3 Buistebirannelikvar yarim çay bardağı soğuk süt iç canım gerçekten hemen geçiriyor ama soğuk olacak çok abartma ama yanma başladıkça iç biraz biraz kabız olursun yoksa soğuk süt kabız sıcak süt ishal yapar bu bilgide burda dursun 🤗