37 haftalık olduk kasık ağrısı kramp bel ağrısı hepsinden var ama çok şiddetli değil bir iki girip geçiyor ama rahatimiz yok yatmak oturmak yürümek hepsi bı sure idare ediyor sonra yine başlıyoruz 🤗😅 artık doğsa da biraz da öyle çeksek diyorum hamilelik yetti gari😅