Betus344 Kızlar merhaba artık sona geldim darısı herkesin başına inşallah Yalancı sancılarım başladı şuan bel ve kasık ağrılarım var ama dakika tutuyorum düzensiz hep Dua edelim birbirlerimize sağlıkla tek nefeste kucagımıza alalım inşallah 🤲
Momyloading Betus344 merhabalar benimde 39. Haftam bugün bitiyor 2 gündür sanki karnım toplanıp sertleşip tekrar eski haline geliyor gibi bir hareket oluyor ama sancı ağrı gibi bir his olmuyor sizin ağrınız nasıl tam olarak adet sancısı gibi.insallah sağlıklı ve kolay doğumlar dilerim
12333544 Betus344 benimde dün sancımı vardı dakika tutmadım gitim yürüdüm geldiğimde sancılar durdu sol kasığım da taş varmış gibi hissediyordum tabi o hala geçmedi ama sancı geçti ne tarafa uyuyacağım şaşırdım sol kasığım da taş batıyor gibi oluyırdu
Zmra-13 12333544 Betus344 bende 39+6 lekelenmem oldu alt kasığıma ara ara sancılar oluyodu ama duş aldım geçti geçen zaten kontrole gttğmde sancılarım 100 lerde çıktı ama ben hissetmyodum açılmamda yoktu 1 gün hastanede kaldım alttan muayene edile edile 2 parmak açılmam oldu dayanamadım taburcu ettrdim kendimi eve geldim yarın tekrar kontrol var bakalım nolucak halim
NlyY Betus344 bizde 39+5 iz dediğiniz gibi sancı var ama düzensiz bazen 1 saat bazen 2 saat geçtikten sonra ağrıyor bakalım hayırlısı hakkımızda 🤗🙏🏻
Betus344 Momyloading kasıklarımda ve belimde çok ağrı oluyor dakika tutuyorum hep ama hiç düzenli olmadı doktorumada mesaj attım oda sancın geldiği zaman dakika tut eger hep düzenli olursa hiç beklemeden gel dedi amin inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucagımıza
Betus344 Zmra-13 bende fazla duş almak istemıyorum sıcak su çok etki ediyormuş allah hepimizin yardımcısı olsun haber verin bizede
Betus344 NlyY aynen öyle hepimizin hakkında hayırlısı olsun vakti saati gelince alıcaz kucagımıza ama son günler insan daha çok merak ediyor
Zmra-13 Betus344 canıım çok duş al sıcak su iyi geliyo açılmanı sağlar yoksa doktorlar habire alttan muayene eder ben suda suquat yapıom bide sıcak suya otryom eşimle ilişkiye gryom daha çabuk açılmam olsun diye benim sancılarım 100 lerde ama hissetmyorum
Betus344 Zmra-13 benm 3.cü doğumum olucak diğerlerinde zorlanmadım doğumda doktor ilişkiye girmemi önermedi bu daha kolay olur sancında uzun surmez diye bende nedense sıcak suda kalmıyım nolur nolmaz diye düşündüm
Asenadgdvrn80 Betus344 ilk doğumun ve 2. Doğumun arasındaki farkı soyler misiniz kolay oldumu ilke göre daha az mi sancı oldu
Zmra-13 Asenadgdvrn80 Sehertamer 7 şubata girdik tam 40 haftama girdim bakalım açılmamı beklyom suyumu beklyom bide nişanım geldi
Selbal Betus344 benimde bu hafta 39 bitiyor. Bel ağrım oluyor bAzen. Kasılmalarım oluyor. Dün çok kötü ishal oldum. Oda sanırım doğumun yaklaştığının belirtisiymiş. Çom uzun sürmedi. Bugun geçti. Bekliyoruz bakalım ne zaman ne olacak. İlk doğumum olduğu için bilemiyorum heyecan var korku var ve aynı zamanda sancı gelince mutluluk var 😂
Betus344 Asenadgdvrn80 ilk doğumumda gece 12.00de suyum geldi öğlen 14.00de doğum yapmıştım ikincide sabah 7de sancım geldi öğlen 12de doğum yaptım bakalm bu nasıl olur 🤔 doktorların demesi sancı süren daha az olur diyolar