Selam kızlar :)
İzmir’de yaşıyorum. İnşallah haziran sonunda bebeğimizi kucağımıza almayı bekliyoruz.
Zaten tecrübesizim, kafam çok karışık. Biliyorsunuz o tarihlerde buralar 40 derece oluyor. Normalde bebeklere patikli tulum, eldiven, şapka falan giydirilir ama çocuk bunalıp huzursuz olmaz mı?
yenidoğan sonrasında da ağustosta 40ı çıkmış olacak İnşallah. Mesela o dönem de nasıl giydireceğim?
Patikli tulumlar mı, patiksiz mi, kısa tayt mı, uzun kollu bodu mi?
Lütfen yardım edin :)