Zeynepsb benim içime hep erkek diye doğdu, ilk günden oğlum diye sevdim, 12,haftanın sonunda nifty yapıldı, orada belli oldu cinsiyeti, 20+5 haftalık minnoş oğlum. Hamilelikten önce de hep senin oğlun olacak derlerdi, Allah gönlümüze göre versin en önemlisi de sağlıklı sıhhatli olsun.