Slin1919 ben tam sizin aksinize yüzümde tek sivilce yok pürüssüzüm. Yani normalden daha güzel oldu cildim😊 hep tatlı yiyorum seviyorum. Halsizlik ve uykuya meyilliyim. Aşermedim bile. Çok şükür rahat geçiyor günlerim. İlk 3 ay mide bulantım oldu ama kusturmadı yemeğimide hep yedim. Kızımız olacak Allah nasip ederse. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻