Aydabdullah kiminin çatısı 11 cm açılırken, bu arkadaşın çatısı 4 cm falan açılıyordur muhtemelen. dış çatı değil yalnız iç çatı.. hani büyükler anlatır ya, çatır çatır yırtarak doğum yaptırdılar diye bunun sebebi iç çatı darlığı. anca kesip hamur gibi açarak doğum olur. o yüzden o acıyı yaşamaktansa , sezaryan yaparlar.