Papatya0605 Zeyypkr bende 40+2 oluyorum yarın sancı vs yok ama yatış verdi normalmdoğuma yatış verilirmi ki suni zamanı mı yatış verirler seni doğurtmak istiyorum dedi çünkü aezeryandan çok korkuyorum :(
Zeyypkr Papatya0605 biraz geç oldu ama ben doğum yaptım suni sancı çektim ama bebek kanala girince başını kaldırdı kalp atışları düşünce sezeryana aldılar sezeryan çok daha rahatmış hiç korkulacak bir şey yokmuş normal doğum acısıda çektim o daha zor.
threestar Ebrudas25 36′dan sonra her gram takipte olmak gerek diye biliyorum benim doktorum da çağırıyor 37′yim