betull1 vala bi yandan uzuluyorm ama ikiz olmalarina ragmen doktorm kilolari cok iyi diyor 😊 tek onlar alsinda diyorum sonra gören sen nasil hamilesin boyle hic mi bir şey yemiyorsun daha bide ikizsin ye biraz diyorlar halbuki deli gibi yerim her seyi😂 ilk oğlumda da 9 kilo almistm doğumdan çıktığımda 9 u da gitmişti 😂