Gizem_lina05 bu işin yılla alakası yok. Çevre ve sağlık bilinciyle alakası var. Eskiden kullandığımız birçok şey plastiksizdi. Çevre dostu ve sağlıklıydı. Son yıllarda rahatlık adı altında bize sunulan ne varsa çevre düşmanı. kullan at her şeyin çevre için bir bedeli var.
Bilinçlenen insanlar tercihlerini değiştiriyor. Ben de elimden geleni yapıyorum. mesela plastik şişeden satılan şampuan yerine sülfatsız katı şampuan, plastik traş bıçağı yerine, bıçağı değiştirilen metal bıçak, duş jeli yerine kalıp sabun, bulaşık süngeri yerine kabak lifi, ıslak mendil yerine eskiyen çarşafları kesip ıslatıp kullanmak, sıvı sabun yerine kalıp sabun, alışverişte bez çanta, marketten alışveriş yaparken plastik içinde satılanlar yerine cam veya metal ambalajda satılanlar. Hepsi birer küçük adım. Ama hepsinin ortak noktası daha sağlıklı olması.