Mhr13 darkblue__ arçelik canım ama model olarak bilmiyorum şu bilgisayarlı gibi ekranı olanlardan yeni çıkanlardan dilinden de anlamıyorum
Mhr13 Filizuras kuru temizlemeye ütületeceğim sanırım canım cesaret edemem kendim. Sen iyi cesaret etmişsin
Mhr13 Buseilginnn bende direk makineye güvenip perde ayarında çalıştırdım 40 derece 800 devir olarak ayarladı bende müdahale etmedim bilsem böyle olacağını düşürürdüm ayarlarını bilemedim işte 😔😔
Buseilginnn Mhr13 sağlık olsun canım bayanın dediği gibi tülbent ya da çarşaf koyup üzerine ütü yapabilirsin çarşafta dereceyi çok düşürmene gerek yok ama tülbentte düşük derecede ütüleyebilirisn
[silindi] Mhr13 yok soguk suyla sıktırmadannyıkarsan bişry olmaz fazla deterjan ve sıcak su zarar verir tülüne hatta sen yumuşatıcı gözüne de beyaz sirke dök biraz suyu yumuşatsın cok degil ama yarım çay bardagı dan az
Mhr13 [silindi] yarın yıkarsam çok peşpeşe olurmu tüllerim zarar görür mü yoksa yarın sabahtan deneyeyim hemen tavsiyeniizi
Mhr13 Buseilginnn artık bi çare tavsiyelerin hepsini deneyeceğim olmadı son çare kuru temizleme yada terzi 😔
[silindi] Mhr13 kuruduysa bişey olmaz ya korkma ne olacak sanki bnmdr tülğm makineye sığmamıltı köpüklü çıkmıştı ilk evlendiğimde kaç kere durulat tım sen ayarlarına dikkat et yeter en düşük ısıda en düşük devirde yıka
gozde_arel Mhr13 ya annem yapmış bisey diyemedim kırılmasın diye boşver tak gitsin dedim ve perdem o kadar büyükki canı saolsun evimi temizlemeye gelmişti yapmış bir hata birşey olmaz 🥰
_Mother_ Mhr13 canım valla tüle bende ütü vurmaya korkarım ama sana bir daha perde için tavsiye verim ben perde ayarında yıkamıyorum sentetikler ayarında 40 da 800 devir yapıyorum bende hatta güneşlikleri 1000 devirde attığım da oldu yıkıyorum direk çıkartıp asıyorum daha sorun yaşamadım
Mhr13 _Mother_ bende aynı şekilde 40 derece 800 devirde yıkadım. Aslında makinenin tül ayarı o nasıl kırışıyor bu kadar anlayamadım muhtemelen iki kocaman tülü aynı anda attım sıkıştırdım ondan oldu diye düşünüyorum
_Mother_ Mhr13 bende her zaman 2 tane birlikte atıyorum sonuçta o kadar büyük değiller ama perde ayarı kırışık yapıyor annemin makinasından tecrübe edindim kendikimi hep sentetik te yıkıyorum
Mhr13 Tubikasya1502 tamam canım yapacağım yarın sabah kalktığımda zaten aklıma geldikçe uyku tutmuyor o kadar berbat haldeler
Mhr13 gozde_arel bi yıka bakalım düzelecek mi bende yarın sabahtan hanımların tavsiyelerini uygulayacağım sırayla 😊
Busbushatun Mhr13 canm onun yikama ayariyla alakasi yok tulunle alakali her yikadiginda malesef utu isticek kayinvalideme de oldu aynisi tonla para vermisti utu istemeyen tul dediler bide ama her yikamada ayni sey oluyor,
Mhr13 Ortmenanne16 bana da ders oldu bende yıkamam canım. Ben direk tül ayarına attım tül ayarı olunca öyle yıkanıyor sandım ne bileyim. 😔