Ayy bende çok üzülürdüm yeni evliyim bende kendime.hoc güvenemem zaten çamaşır yıkama.konsuunda cok zayıfım eşimin kazakları.hep çekti ben yıkayınca tullerime hic cesaret edemedim ablami çağırdım ona yaptırdım bence sende utulemedede kendine güvenmiyorsan ki bende güvenemezsin kuru temizlemeye ver bence