Güzel anneler, kız da bir şey dememiş ki🤷🏼♀️ Gerçekten anlayışsız insan o kadar çok kii. Benim eşimin tarafı da aynı böyle sokakta ceza yemicek olsalar maske bile takmazlar. Bu nedenle eşimin ailesini bile evime kabul etmiyorum. Ama bazıları doğum haberini alır, kapıya gelir çok zor yani bu tip insanlarla uğraşmak. Ben valla iyice utanmaz oldum alınan alınsın doğumumda kimseyi kabul etmicem evime söyledim herkese😅