Hemşirelere filan ağız tatlığı verilir adettir:) ben hem ankara liva dan hem netten haci seriften cikolata&lokum aldim. Haciserifin madlen bebek cikolatalari cok kotu..bende burda okuyup aldim hani ama cidden kotu almayin. Yagli yagli ucuz cikolatalardan. Halbuki piyasaya gore de oyle ucuz degil yani. Ama lokumu guzel👍🏼Ankarali varsa livanin cikolatalari harika.