[silindi] Hellobaby2 bende Zümra düşünüyorum eşim Zehra diyo ama Zehra ismini nedense pek sevmem Sueda ya da hüma da hoşuma gidiyor bilemiyorum 😄
Seda25 Merve21- bu erkek torun olaylarına çok kızıyorum çok şükür ki 21. Yüzyıldayız da tıp gelişti cinsiyeti belirleyen erkek
Merve21- Seda25 evet ama anlamamakta ısrar ediyorlar ve ilk torunu kız torun içinde de bogulmuyor ama anlamiyorum
Dilara8228 Littlespy aaa inan ki siz söylemeyene kadar farkında bile değildim 😂 derini sevmmem ama asyayi severim Asya esimin babaannesinin ismi derinde bana derinlerden geldi 😂
10Seher10 Hellobaby2 nasipse kızımıza Asel Lina koyucaz inşallah 🤲 ama zümra, Zeynep bu iki isimde hoşuma gidiyor 😊
i_s_mom Hellobaby2 ben de cok zorlanıyorum bu konuda 😔 eşim idil istiyor ama ben emin değilim hazal hazel ela alina bunlar da güzel bence 😀
imren_melinarya i_s_mom benim bi kizim var Melin Arya ikinci kizim yolda Maya koyacagiz icimize sindi
badeilemerve Merve21- canım sen onlara bebegin cinsiyetini oğlun belirledi çünkü cinsiyet belirleyen hücre erkekten gelir ben belirlemiyorum de. Ne alaka tövbe yarabbim hadi onu geçtim bebeği veren Allah ne demek erkek torun veremedin üzme tatlı canını evladın kızı erkeği mi olur
vuslat90 Nasipse kizim olacak esila koymayı düşünüyoruz tekrardan kizim olursa eflin istiyorum bu iki ismi çok beğeniyorum
Zehrayrr Hellobaby2 bende 8 haftalık hamileyim kızım olursa eğer ismini Zeynep meva koymak istiyorm vera hüma Berra ikea da çok güzel isimler 🧚♀️hayırlı evlat olur inşallah 🥰
merve1212- Ferah, Bahar, Meva, İpek, Ahsen 💓 Aklımda çok kız ismi vardı ama erkek bekliyor gibiyim henüz net olmasa da 😀