Zehrayrr Hellobaby2 bende 8 haftalık hamileyim kızım olursa eğer ismini Zeynep meva koymak istiyorm vera hüma Berra ikea da çok güzel isimler 🧚♀️hayırlı evlat olur inşallah 🥰
Zehra222 Hellobaby2 Kızım olacak İn şe Allah ve İsmide hazır🌺ZehraNur olucak ismi,rüyamda verdiler adını,bizimde çok hoşumuza gitdi,ben Mesume koyucaktım rüya görünce deyişti tabi😊🌹
Ecesuben sedardahuseyin sorma ya 😄 doğduktan sonra nüfus müdürlüğüne gittiğimde orda karar vercem bu gidişle 😁
Siboli Kızım olucak allah nasip ederse bende çok kararsız kaldım inci deniz derin arasında gidip geliyoruz
Ecrinelif Haftamdayım ecrin düşünüyorum prensesimin adını. Anlamı Allah’ın hediyesiymiş. Rabbimden gelen en güzel hediyem ❤
Littlespy Dilara8228 sadakatsizdeki eşlerin isimlerinin toplamı olmuş içinize doğmuş 😃 çok güzel isimler ama 😌
Dilara8228 Littlespy aaa inan ki siz söylemeyene kadar farkında bile değildim 😂 derini sevmmem ama asyayi severim Asya esimin babaannesinin ismi derinde bana derinlerden geldi 😂
Semakrr Busecnr40 Canım buğlem ismine bende bayılıyodum ama iyi araştırdım dinen caiz değilmiş çok üzüldüm hatta ama yinede siz bilirsiniz tabikide 😊
minikanne_ Hellobaby2 bizim daha belli değil ama eşim seçti kız ismimizi, Sofia koymayı düşünüyoruz biz 😇