Hellobaby2 Hanımlar 21.haftadayız var mı isim bulamayan? Bulanlar bulamayanlara yardım etsin 💕 (kızlar lütfen lila,mira,hira,liya demeyin de😂😂)
Dilara8228 Hellobaby2 3. Gebeliğim kızım olsa ismi seneler öncesinden hazırdı ama erkek geliyor ama kızım olsa Asya derin olacaktı 😂
Hilalsny Hellobaby2 benim esimde liya lina mira isimlerini hic sevmiyo😂 ben kumsal istiyordum ama sonra vazgectik en son öykü de karar verdik :)
Littlespy Dilara8228 sadakatsizdeki eşlerin isimlerinin toplamı olmuş içinize doğmuş 😃 çok güzel isimler ama 😌
Magnolina Hellobaby2 32 deyiz hala isim yok aman dikkat edin bu senenin popüler isimlerine herkes deren derin Alya oldu bu çocuklar okula gidecek sınıfta 10 tane Alya mı olsun 😀
Burcuckmk Hellobaby2 bende cok baktim ama hep lina liya gibi isimler var Gökçe sena koymayi düşünüyorum
Semakrr Busecnr40 Canım buğlem ismine bende bayılıyodum ama iyi araştırdım dinen caiz değilmiş çok üzüldüm hatta ama yinede siz bilirsiniz tabikide 😊
Ebrulii2307 Hilal2205 Bizde zümra koymayı düşünüyoruz ama anlamı yanlış biliniyor diye söyleniyor kafamız karıştı biraz siz ne düşünüyorsunuz bu konuda