Ebruyulalii27 yumurtlama dönemindeyseniz kasık ağrısı o yüzden oluyor olabilir. ben doktora gitmedim henüz akıntım kesildi sadece karın ağrım var o da sırt üstü uzanıp karnıma kasıklarıma parmaklarımla bastırınca oluyor, arada bir belimde de batma oluyor ama akıntı kesildi. Kesildiği için de gitmedim. Kahverengi lekelenme oldu mu hiç peki sizde?