Aysun_27 Mom97 aa yakın arkadaşımda Hatice hocaya gidiyor 🥰😇 ben ilk kızımda da meltem hocaya gitmiştim şu an yine paket aldık siz gibi aynı doktoruma devam😇
Mom97 Aysun_27 ben ikbal hocaya gittim ilk kızımda 2018 de doğum yaptım ama ayrılmış hastaneden Elif terziye gitmek istemedim özel numarasını vermiyomuş ve cok hastam var deyip az ilgileniyomuş bende araştırdım baya bilgili ve ilgili Hatice hocayı tercih ettim ☺️ Kaç haftalıksın
gullcannn Mom97 Ben Elif Hanıma gidiyorum ama çok ilgili hastası çok doğru ama gece bile birşey olsa yazsam hemen geri dönüş yapar çok tatlı birisi çok memnunum🥰
Serapakcay Sevdae EdaaaaN iki defa gittim su ana kadar gec basladim biri perinatoloktu 3lu tarama icin biri normal muaneydi fariydi sizlek kac haftaliksiniz
Sevdae Serapakcay 20 canım bende 2 li tarama 3 lü taramada perinatoloji baktı diğerlerine normal yer baktı ayrıntılıya girecem yine farklı doktor girer kesin
Fundogan Asi_0658 biliyorum çağrı hocayı çok ilgili evet ama çok pahalı canım ya KESK’e maddi sıkıntı olmasa hiç uğraşmam giderim vlla
Serapakcay Sevdae bende 22 subatta giricem ayrintiliyo suan 17+4 teyim sendende test istedilermi covit testi
Sevdae Serapakcay evet canım istediler covit testi istediğimiz hastanede yaptırıp sonuçları götürebilirmişiz
Serapakcay Sevdae ayni bendende istedi morelim bozuldu ya o test zor oluyo diyolar ama iste bebis icin katlaniyoruz herseye 😊 sen benden once giriceksin bana yazarmisin tecrubeni nasil gectigini unutmazsan
Morperi Ahh bende doktor ve hastane arayışındayım 26. Haftadayım, doktor değiştirmem gerekiyor..Güven, liv , memorial, koru, lokman hekim..tüm önerilen doktorları liste yapıyorum
Zehrak Morperi listeniz Morperi karar verince yazar mısınız fikir olsun benim liste de baya uzun kafam karıştı
Brcburcu Çağrı Gülümser diye bir doktor var Ankara’da Instagram’dan bakabilirsiniz Gülümser akademi diye de çıkabilir. İstanbul’da olmasam kesinlikle ona giderim. Soru sorarken tanıştım . Hastası olmamama rağmen tüm sorularımı cevapladı sağolsun
hellobaby0 Uzumlukek Cihangir mutlu Ercan ama daha hiç karşılaşamadık. İlk gittiğimde sınavdaydı ikinci gittiğimde şuan da yok ne zaman gelir bilmiyoruz dediler. Bir daha da gitmedim Sami ulustan randevu aldım. Sizin hangisi ?
Ebruliates Zerrinatila doğumlar nasıl oluyor bilginiz var mı bende Balgat semt polikliniği gidiyorum hep arzu bostancı ya
Zerrinatila Ebruliates beni. İki. Arkadaşımda. Sami ulus Turgut Özal’da. Dogum. Yaptı. Çok tahsiye. Ettiler. Bnada. Birde. Çok sakin yani Sadece. Dogum Üzerine. Orası. Başka. Bölüm. Yok doktorlarda. Çok iyi
ilknurbyklb Etlik Zübeyde hanım asla önermeyeceğim bir hastane gitmeyin. Benim önerim Medical Park Keçiören dr.Bülent yirci çok memnunuz 🙏
hilal913 Asi_0658 merhaba beni de riskli gebeliğe yonlendirdiler orda doktorlar kendileri mi muayene ediyor yoksa asistanlar mi ilgileniyor