Etlik zübeydeye gitmeyinde nereye hangi doktora giderseniz gidin 6 haftalıkken dış gebelik diyip yatırmak istediler kabul etmedim aynı gün şehir hastanesine gittim normal gebelik ne dış gebeliği dediler 14 haftalık olduk çocugumu durup dururken anlamadan etmeden alıyolardı