mucizekese normal çok çok istiyorum ama gebelik şekerim var malesef nasıl olur bilmiyorum henüz söylemedim tabi hocaya böyle böyle istiyorum diye erken dedim henüz ama o kadar çok normal istiyorum ki anlatamam. Tek endişem şu dikiş meselesi 🤔 doğumdan sonra dikişi uyuşturup mu atıyorlar acaba onu merak ediyorum bilginiz var mıdır 🤔