Derin12 Bu sabah Doğum yaptım , Spinal/epidural sezeryan oldu. Mecburi sezeryan olduk. Ne olursa olsun hanımlar önemli olan bebeklerimizin saglikla dünyaya gelmesi😌 herkese hayırlı kolay doğumlar dilerim 🙏
Elifersayityildiz Derin12 hayırlı olsun çok ağrı sızı yoktur umarım bebişini yerime öpersin cnm allah saglıkla buyutmeyi nasip etsin
Derin12 Elifersayityildiz cok teşekkür ederim😍🙏 dün yanı ameliyatın ilk günü yürürken biraZ zor oldu ama bugün artık daha iyiyim
ElifTekeliKarpuz Elifersayityildiz 19 Haziran da sipinal sezeryan olacağım 38+5 olmuş olacağız 36 haftalıkken gün verdi doktorum