Tuuuuu Selam kızlar 10 haftalık oldu bebeğim dün doktor devit3 damla verdi günde 5 damla kullanacan dedi 12 haftalık olduğunda da 10 damla kullncn doğuma kadar . Sizler ne zaman başladınız
TugceGDK Tuuuuu Canım ben hamile değilim ama kontrole gitmiştim doktor bana ozaman yazdı yanında folik asit de yazdı 1 aydır kullanıyorum ben.
Emel38 Gmommysboy kan tahlillerine göre veriyorlar.vitamin , devit 3 haplarını devamlı kullanacagim sanırım..
umaydurununannesi Tuuuuu 18artı5 yanı bugun verdı saglık ocagına gıtmıstım reflum ıcın o sırada sordum oylelıkle verdı
Gmommysboy umaydurununannesi ben öyle vitamin alabildim anca 🤷🏼♀️😅bu sefer tedirgin oluyorum ihmal mi ediyorum diye
Nurayademir 13 de başladık hala devam edıyoruz 15+4 üz 4 damla bir kere günde kullanıyorum 20 gun snra kontrole gdıcm ❤️
hilal8689 Emel38 aslında çok eksik değildi ama covid dolayısıyla başlattı. Folik asit ayrıca kullanmıyorım ama New life B12 başlattı onun içinde var folik asit.