Littlespy Açık açık söyledi bebek çok şükür sağlıklı, ondan yana sıkıntı yok ben daha çok seni düşünüyorum dedi. Gebelik şekeri çıkmışsa ve ailede şeker varsa yüksek riskin var. Ömrün boyunca yediklerine dikkat etmelisin ve 50 kiloyu aşmamalısın dedi. İyi bir doktor gerçekten ama pat pat yüzüme söyleyince bende tokat etkisi yaptı 😁