Hep bu uygulamada 2-3 kilo alan hastalarına kızan doktorlari görüp şaşırırdım, ben o 2-3 kiloyu akşam yemeğinde çok kacirsam bir günde alıyorum 😂 Neyse benim de başıma geldi. 20 haftalık hamileyim detaylı ultrason için başka bir doktora gittim. 3 kilo almışım diye çok fazla dedi, şimdiye 3 kilo versen daha normaldi dedi diyet yapacaksın doğuma kadar 5 kilo hakkın var dedi çok şaşırdım 😬 ama bunda önceki gebeliğimde gebelik şekeri çıkmasının etkisi olabilir. Riskli değildi ama yine de vardı. 56 ile hamile kaldım bu arada. Sizler kilo, beslenme konusunda nasılsınız bu haftalarda ?