hanibazen benimde ilk yorumum o oldu 😅 inşallah annelere cekmemisizdir
bebisini-bekliyor evet evet al başla bence hemen zaten benim de cıkmadı karnım
Ben cıkınca baslanır sanıyordum bende erkenden alayım ozaman sagolun kızlar 🥰