Mrb kızlar, çatlak kremleri ve göğüs ucu kremi kaçıncı ayda kullanılmaya başlanıyor acaba ben suan 14.haftadayım hafif gobegım var ama muhtemelen gaz sertliği bebek karnı suan çıkmaz diye düşünüyorum. Kaçıncı haftada kullanmaya başlamam gerekiyor göbek ve basene kullanılıyor galıba sadece. Bir de göğüs ucu yarılmaması için de emzirmeye başlayınca mı başlicam yoksa erkenden başlamak mı lazım bilgi verir misiniz 😊 saglıklı bebişler herkese 😘