anneebrulice Mrb hiç önemli değil. Sonda uyuştuktan sonra takıldı hiç hissetmedim. Karnıma bebek doğarken bastırdılar ama ondada korkulcak bişey yok anlık zaten. Sütüm daha yeni gelmeye başladı damla damla mama verdik kan şekeri düşmesin diye. Yürümek içinde şimdi kalktım ameliyattan sabah 9 da çıkmıştım yeni yürüttüler rahat geçti şükürler olsun. Hiç korkma rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallahh 😍