Rkydmn melekxvedat canım benim troidim 6 iken hamile kaldım. Şimdi 37 haftalık hamileyim halen kullanıyorum 3 buçuğa düşmüştü en son
Busbus2020 melekxvedat ben hep levatiron kullanıyorum 10 yıldır sana tavsiyem doktorunun verdiği ilacı sabah aç karnına ve çok düzenli iç bi aya zaten düzene girer değerlerin
Busbus2020 melekxvedat canım benim iki haftada bile düşürürsün değerini yüksek değil zaten o kadar takılma düzenli kan baktır t3 t4 ve tsh baktır takma çok fazla kafana
Happybabyyy melekxvedat dogum yaptm. Bnde hasimato kronik. 125 mg kullandm. H Sonu 150 mg kullaniyodum. Smdi yariya dusrdm. Daha gtmedm kontrole. Bakalim
Adilekorkmaz FatmanurSancak yani kiloyla ilgisi oldugunu sanmiyorum bu ikinci hamileligim ilkinde bi sorun yoktu yeni cikti
melekxvedat Happybabyyy ben 100mg kullanıyorum ondan önce 75mg kullandım 3.33 çıktı hedef 2 civarına inmesi hamilelik için en idael değermiş