Ben 10 haftalık hamileyim. Dün genel test yapılıp tiroitim çıktığını söyledi saglık ocaginda ki hekim ve ben hamile kaldıgımdan beri çok fazla kilo aldım yemedigim halde megersem tiroitten oluyormus yarın da kontrolum var çok üzüldüm çok ağladım çünkü düşük olabiliyormuş cocuga zararları oluyormus ne iyi gelir bilen var mı doğal yöntemlerle