Melek-16 Hangilerinden kaç tane almamız gerekli? 2 tane 10lu 2 tane 5li çok mu olur? Yoksa yeterli mi?
Mhrcn23 Melek-16 1 10lu 2 5li aldim yetti hastanede bikac defa degistirmek zorunda kalıyorsunuz bazen
Melek-16 Kbraozkn Ozlem23 bukabu 5li set doğduğu anda yeterli oluyor mu? 10lu olanı isimli yaptırıcam hatıra kalsın diye. Ameliyathanede kan olmasın istiyorum
Ortmenanne16 Melek-16 bir tane 10lu 1 tane 5li aldım yedek olarak ta aldım ama uygunlardan kirlendikce değiştiririm diye
Ozlem23 Melek-16 benim bildiğim kadarıyla doğum yapacağım hastane ilk başta kendi kiyafetini giydiriyomus ama pandemiden dolayı bundan var gectilerse diye ben aldığım 5li seti doğumhane için ayircam beyaz zaten bimden almistim kan olursa yıkaması kolay olur diğerleri çok güzel çünkü kan olursa üzülürüm ama onlarida yanıma alırım uzulmesinler diye ikisinden birer takım şeklinde
Kardelenn06 Melek-16 ben doğuma kirlenmesinde sıkıntı olmayacak takımı vericem odaya geçince güzel temiz bir şekilde resim çekmek için giydiricem yani inşallah sende öyle yapabilirsin
threestar Melek-16 5′liyi alt üst takım şeklinde tamamladım ben 3-4 tane, 1 tane 10′lu aldım. Ayrıca zıbın ve tulum almıştım onları da kullanırım diye çok fazla set almadım, daha çok patikli alt çıtçıtlı üstler zıbınlar aldım ilk zamanlar için
Bilge6363 Melek-16 Ben bı 10 lu 1 5 li aldım. Battaniye,tulum bere eldiven de bı takım isimli yaptırdım. Yeter heralde..
Mom8 Melek-16 1 10 şu 2 beşli aldım canım daha fazlasını aldım aslında ama hastane çantasına bunları koydum
Esmabaran Melek-16 1 10 lu 1 2 tane de 5 li yeter fazla bile. Onun dışında 6 9 aylık al. Daha da küçük alma. Kırkı bitene kadar bile giydirilemşyor
Merinosunannesii Melek-16 1 10 lu 5 tane 5li aldım yedekli olsun batar değiştiririm diye 10ludan 1 den fazla alma gerek yok
Ozlem23 Eessrra 5 li yeter dogumhaneye vericekseniz iç zıbın dış kıyafet battaniye şapka kendinden eldivenli değilse eldiven bide bez ben dogumhaneye mümkün olduğunca az şey vermek taraftarıyım üstelik şimdi pandemi var yer düşer bı yere koyarlar ne olur ne olmaz