Minikcanavarlar bugğn heryere yazdım yorumlarımdan görebilirisniz bende preeklampsiden 27 ocakta dogum yaptım sakin olun. Erken fsrkedilmesi güzel sizin adınıza. Tansşyonunuz yükselmesin. Sıcaga yakın ılık dus tansiyonu düşürür, loş ısıkta oturun tv falan fazla izlemeyin sakin kalım uyuyun, dua edşn kitap okuyun kendinizi ani gürültğden stresten koruyun. Solunuzua yatın bebeğe daha cok kan gitsin. Evinizde tansşyon aleti varsa em gec 2 saate bir sag koldan ölçüm yapın. Ani hareket ettiktrn sonra degil enaz 15 dk dinlenme üzerine tansiyon ölçümü yapın. Bol su için, tuzu tamamen kesin, vol protein tüketin vucut protein atıyor, kaebomhidratta tansiyonu artırır ben onuda kesmiştim 12 günlük süreçte. belki biraz limon suyu içmekte iyi gelebilir ancak beslenmeyle düşmüyor bu tansiyon plasenta kaynaklı oldugu için. Siz beslenmeyle ekstra yükselmesi için cabalayın. Büyük tansiyonda 16,kücükte 10 sınır. Bu degerleri görürseniz sakin kalım hemen bir aaglık kurulusuna gidin ancak kendinizi tanıyorsanız o deger sizi cok etkilemiyorsa ve bas agrısı(özellikle enseden) kulak cınlaması, görme bozuklugu yoksa sakinleşip 20 dk sonra ölçümü tekrar edin. Üzerine cıkmamalı.