sznn34 33.haftaya kadar hee sey cok iyiyken biranda preeklampsi oldum. benim suyum falan cok iyiydi. Hergün doppler ve nst cekildi düzEnli kan idrara bakıldı, bebekte iyiydi. Cok dikkat ettim kendime asırı sakin ev ortamında beslnmeden tutun her seyime dikkat ederek 33+2 den 35 e geldim. Semptomların hic kötüleşmedi. ama bebegim gelişmedi. 1740gr dogdu. Henüz 9 günlük ve kuvözde. Sizin ölcümleri nasıldı dogdugunda? Özellikle bas cevresi