Hafizerabia43 Keremim21 oh hadi cok sukur duzelmismi kesen ultrasyon ilk fotografla simdiki fotografi atabilirmisin canım
mercimekkoftesi1 Hafizerabia43 6+2′de duydum, ama düşük riskim çok yüksekti. Adet kanaması gibi kanamam oluyordu bnm
Hayal_Anne Hafizerabia43 çoğu kişinin böyle ki zaten canm anlamadım bnde hatta benim ki kalp şeklindeydi doktor sağlıksiz gebelik demedi bilemedim doğrusu bnce sıkıntı yoktur korkma 👍
Hayal_Anne Hafizerabia43 yok yok korkma canım yusyuvarlak bir kese ben daha görmedim hiç açıkçası inşallah sıkıntı yoktur korkma🙏
Buse_00 Canim bana doktor kesenin etrafi beyaz sa korkma sağlıklıdır demisdi… senin de beyaz hadi insAllah düzelir