Burcu3506 benim şöyle oldu canım yasadiklarimi anlatıyorum sana biraz uzun kurtajdan 3 ay sonra bende adet azalması başladı bende şüphe ettim internette araştırdım yapisiklik yazıyor ben doğudayım eşim işinden dolayı haziran ayında pihtilas ma ve genetik test icin ailemin yanına gittim pandemi girdiği icin yollar kapalıydı haziranda acilanca koştur koştur giyim pıhtılaşma testi yaptırdım sonra rahim filmi çektirdim bir sorun yoktu tüpler açık rahim temiz sonra bende vajinal yanma başladı fitiller antibiyotikler kullandim sonra bir doktor senin hiç hormonlarına bakilmamis dedi ve ben sok trioid cıktı hiç yoktu ailede yok stresten ilaç kullandim 5 aydır olmuyor ilk ona bağladılar simdide sarı akintiyla uğraşıyorum bir doktor bağışıklığın düşük diyip bana vitaminler verdi geçen hafta doktora gittim kist olmuş kistin adı bile stres kisti yani hep stres stres her gittiğim doktor stresten kendini yipratmissin dedi şimdi smear verdi ondada bisey çıkmazsa sasirmam ama kendimi çok yiprattim ben çok uzdum takıntılıyım zaten