Burcu3506 böyle söylemeyin,çok kafanıza takıyorsunuz ya hiç gebelik yaşamasaydınız? Şükür bir sorun olmadan kendiliğinden hamile kalabiliyorsun yıllarca bunun için uğraşanlar hastane hastane dolaşanlar var. Zamanı değil henüz demek biraz akışına bırakın, zaten kolay olamayan bu süreci kafaya takarak daha da zorlaştırıp uzatırsınız bu şekilde ve yıpranan hep siz olursunuz