heyymomm seheryhb doktorlar 37 ye kadar bekliyor dönebilme ihtimali var diye. ve dönsün diye yapılan hareketler var internette doktorlar veya ebeler gösteriyor. doktorunuza sorup onları da yapabilirsiniz
Ahhanne_ seheryhb Ne acelesi varmış 34 haftada dönmüş olmazsa sezeryan diyor ki. Benim 36 37 haftalarda dönmüştü bebek zaten vakti gelince ne yapacağını biliyor. Normal istiyorsanız bence bebek yada anne sağlığı için risk olmadığı müddetçe sezeryan olmayın.
Happymam seheryhb canım bende 34 haftalık gebeyim venim beneğim de yukarıda ama doktorum gemen almaktan yana deil 38 e kadar bekleyelim dedi 🤗