Azraamine Çok az kaldı artık sizler nasılsınız ben çok heycanlıyım ve sancıları bekliyorum artık her dk 😂
Ozlem0342 Azraamine 39+1 bende bekliyorum 🤷♀️ Ama hic bi belirti yok🙄 gel artık diyorum ama gelmiyor 😂
Kiymet Azraamine 39+5 sancı belki gelir umudu icimde beklemedeyiz bu saatlerde bi mucize gormek istiyorum suyum gibi meselaaaa amin
Ohaezgi Azraamine benimde son 4 günüm kalbim ağzımda resmen 😬 çok heyecanlı ve stresliyim ama kızıma kavucagım için çookta mutluyum😇 spinal sezaryen olucam o biraz korkutuyo o kadar 😇
Papatya0605 Ozlem0342 ayyy bende 39+2 oldum 12den sonra hala hissedemez oldum belirti minik minik sızı kramp haricinde
Sevda5895 ebruuuuyksl 39+6 valla bende bekliyorum hala İnşaALLAH sağlıkla alırız kucağımıza bebelerimizi
Bittercikolataa Yarin gece 38 insaAllah bizde de hala tık yok 🙈 Zaman geçtikçe insan daha çok heyecanlanıyor 😍😍 hayırlısı ile kavusalim meleklerimize 😍
Azraamine Bittercikolataa çok güzel ve heyecanlı bir bekleyiş içim içime sığmıyor ♥️aminnnn canım inşallah 🌹🌼
Bittercikolataa Azraamine Tarif edilemez bir his gerçekten 😍😍 Cidden insanin ici içine sığmıyor o kokusu eli yüzü ayağı o kadar merak ediyorum ki Allah im kimsenin kucagini bos birakmasin insaAllah💕💕