Hilalsny o konuda bızde cok kararsız kaldık 😅 buyugunumu alsak vs diye cok fyat farkıda yoktu dıye de ama esım e bebekde calısan arkadasına sordu oda 125 ml kâfi rahat olur vs vs dedi bıberon emzıgını degıstırırsınız ılerı dgru dedi bıde gerekirse artık buyugunu alırız napalım dedık 😅 insanın aklı cok karısıyor ama 125 ml ilk etap için zaten tek delıklı bıberon yavas akımlı aventin