Hilalsny ben yurt dışında Londra’da okudum yaşadım 3 sene kadar o sırada çocuk bakıyordum para kazanmak için baktığım çocuklarda en çok tommee tippee markasını kullanıyorlardı hiç sorun çıktığını görmedim, şu an ben 34. haftadayım henüz kendi bebeğime kullanmadım ama emzik ve biberonlarını aldım. Özellikle biberonu antikolik olanlardan aldım yakın arkadaşım tommee tippee kullandı kızına o da çok memnundu. Başka bir arkadaşım da avent kullanıyor emziği temizlerken içine su kaçıyor mesela, emziğin içinde su kalıyor biberonu da kullanıyor biberon sızdırıyor. Suluk almış o da sızdırıyor.