[silindi] amin insllh valla ben çok memnunum her gittiğimde çiçek fln da almak geliyor içimden eşimde baya sevdi bana bı abla anne gibi yaklasiyor ilk çocuğumu onun takibinde hamile kaldım gebelik doğum derken ağustosta tekrar hamilydm ama Ekim’de boş gebelik olduğunu ogrndik orda kürtaj oldum çok ağladım hep beni teselli etti tekrar olucak üzülme diye. İnsana nasıl yaklaşırsa o kişiden memnun olur bence. Zaten siz düzenli gidersenz aranızda bağ olur bide eser hoca da baya iyi arkdsim onda doğum ypmisti