Mkbule17 valla bende ayni durumdayim suan ama firsatin varsa ozelde yap canim devletde kopek yerine bile koymuyolar bi su icebiliyosun hastanede dogumdan snra kac saat yemek yiyemiyosun ac kaliyosun verdikleri poset ekmek bitane onla kim doyar yani tavsiyem ozelde yapman. Para vermiyosun diye resmen sana surekli emirvaki yapiyolar yat kalk dur diye.🧐☺️