Hafsa3734 canım şehir hastanesinde özellikle 1 dk bile geç gelsen almıyorlarmis cam sakura hastanesi gittim başakşehir de Esenyurt’tan oraya gitmek zaman aldı ama ucu ucuna yetiştik doktora oda tavsiye üzerine gittiğim doktor.du sektere söyledim 1 dk geç kalsanız almaz ama genede sorun dedi kapısının onu boştu içeri girdim içeride boştu geç kalmışsınız bakamam. dışarı çıkın dedi bendw uzun yoldan geldik dedim ama dinlemedi 1 dk dahi olsa bakamam dedi trafiği çektiğimemi yanım doktorun gicikligna mi bilemedim eşim de arabayı park ediyordu aradım böle böle dedim sinirden. Sadece oradan uzaklaşmak istedim sonra keşke şikayet edseydim dedim ama genelde öyle bı hastaneymis kendi doktoruma gitmeden.2 gün öncede hastane de doğum.kampayasi yaptıklarıni öğrendim.ilac oldu resmen eşimle bana