minisinannesiiii Yasden ağlayınca da sussun diye bekleriz ağlayan bebeği kaynanama göndercen ebediyen susturur 😂😂😂
Tlybilgic24 Yasden benim ablam hamileliğinde hergün büyük bardakla türk kahvesi içerdi asla içmeden duramazdı birde tel telvesinide yerdi bardak tertemiz olurdu öyle söyliyim hiç bir sıkıntısı olmadı çok şükür ve çocuğu bembeyaz 😂😂
Magnolina Yasden çok çok fazla kafein bağımlılık yapıyor ondan bağımlı olmussun öğrendiğim den bebisi türk lahvesi içmedim çay kahvaltıda en fazla 2 oda çok açık ne kola ne hazır bir şey biraz frenlemeye çalış bebeği düşün
Slin1919 Yasden çok fazla ben türk kahvesi dahi içemiyorum dikkat et sağlığına lütfen kansızlık yapar çok fazla seker var onlarda günde bir bardak açık çay ya da kahve içebilirmişiz anca
Rukiye____ Bende içmeyi çok istiyorum ama eşim izin vermiyor kızıyor kahve yasak diye ankican hiç içemiyorum