tahamesus gozde_arel ben kendi kendşme basit şeyler yapıyordum risksiz ama bakıp deneyeceğim. Kaç haftalık bebişiniz acaba
gozde_arel CupCake canım internetten bakıyorum ben kuş gibi oluyorum valla bugünde eşim.dışarı çıkardı 1 buçuk saat yürüdum
nimres Isilhanim87 olmaz mı şişkinlik, gaz, ödem, bel ağrısı ve karın ağrısı hepsi var 🙈 artık günler geçsin diye bekliyorum. Yemek yapmak bile bel ağrımın artmasını sağlıyor. Son günlerimde ne olacak bilemiyorum. Allah yardımcımız olsun 🙏😊
Ysmnkrmm20 SedaOztrk SedaOztrk evet canım zamanımız yaklaştığından kontrolleri iyice sıklaştırıyorlar normaldir ,beni her hafta çağırıyor mesela
Ysmnkrmm20 Bel ve sırt agrısından sabahlara kadar uyuyamaz oldum ,şuan bile deli gibi agrıyor 😔ve sadece 1 haftadır böyle
gozde_arel Ysmnkrmm20 canım benimde öyleydi. Öylesine bir egzersiz yapayım dedim şuan kuş gibiyim okadar hafifledim ki dışarı çıkamıyorum evde yarim saat yürüyorum egzersiz yapıyorum videolar izleyerek şiddetle tavsiye ederim
tahamesus yagizinannesi1 35 den sonra her hafta dedi doktorum bana 33 de de 3 hafta sonra demişti şu an 34 deyim haftaya gideceğim
nimres Happymam çalışmak evet bir yandan iyi ama bel ağrım yeni başladı. Çalışırken de olsaydı daha da zorlanırdım. Aslında devam edecektim çalışmaya gittiği yere kadar ama evde 8 yaşında kızım var tatilde olduğu için biraz onunla da zaman geçirmek istedim.Yoksa tam ben izine ayrılıcam onun dersleri başlayacak diye ayrıldım işten. Şu an için sıkılacak zamanım olmadı ağrıdan. Yapacak işler var da yapamıyorum fırsat buldukça uzanıyorum bir de kızımı parka götürüyorum. Malum ders başlayacak ve akşama bilgisayarın başında oturacak 😔