Happymam çalışmak evet bir yandan iyi ama bel ağrım yeni başladı. Çalışırken de olsaydı daha da zorlanırdım. Aslında devam edecektim çalışmaya gittiği yere kadar ama evde 8 yaşında kızım var tatilde olduğu için biraz onunla da zaman geçirmek istedim.Yoksa tam ben izine ayrılıcam onun dersleri başlayacak diye ayrıldım işten. Şu an için sıkılacak zamanım olmadı ağrıdan. Yapacak işler var da yapamıyorum fırsat buldukça uzanıyorum bir de kızımı parka götürüyorum. Malum ders başlayacak ve akşama bilgisayarın başında oturacak 😔