nurum16 Gamzealmina Gamzealmina ben 37 hafta gittim 3330 du doktor her şey gayet güzel dedi ben de muz ve süt yoğurt ürünü kaşar ceviz bunları mutlaka tüketiyorum sende kullan mutlaka 😊
Gamzealmina nurum16 evet bugün bende başladım insaAllah sağlıkla doğarlar ya normalde seviyorsam bile hamilelikte sevilmiyo bu yiyecekler içinden yemek gelmiyo yada unutuyorum ne bileyim ama.son ayim çok.dikkat etmem lazm
Gamzealmina Mrvgl yani bencede genelde son ayda ve son günlerde.daha çok aliyo bebekler ilk.kizimda öyle olmustu
Gamzealmina ssnnmmm iste doktor da.oyle geriden geliyo deyince insan bi tedirgin oluyo anca 2 kilo olmuş dedi bide
ssnnmmm Gamzealmina zaten 2500üstü doğum için normal kabul ediliyor kilolu bebek sağlıklı bebek değildir her seferinde doktorum tekrarlıyor bide şekerim var bebeğim önden gidecek diye aklım çıkıyor
Gamzealmina ssnnmmm allah korusun tabi haklisiniz kilo demek sağlık demek değil insan yinede takılıyo işte
Hilalsny Gamzealmina aynen ben ne yesem bebek kilo aliyo ben 2 haftadir hic kilo almamisim. Canim bol bol meyve kuruyemis ye bence
Gamzealmina Hilalsny ben de ilk aylarda 2 şer kilo aldım son 1 ayda 4 kilo.almisim ekmek çok seviyorum işte faydasız
Hilalsny Gamzealmina ay bende cok ekmek yiyorum. Hic bisey yemesem ekmek arasi peynir domates yiyorum ya. Bide ekmege yag sürüp toz seker atiyorum cok hosuma gidiyo😂😂😂